شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، شارژ ایرانسل بانک صادرات برخلاف تصور برخی مشترکان فرصت طلب که به زعم خود می پندارد پیگیری مزاحمت از طریق سیم کارتهای اعتباری امکان پذیر نیست و به راحتی می توانند از هر نقطه ای از کشور برای سایر افراد مزاحمت ایجاد کنند ، یک وکیل پایه یک دادگستری گفت: برای پیگیری این موضوع آیین دادرسی کیفری وجود دارد.
یک کارشناس مخابرات با اشاره به اعلام حذف هزينه پيامك‌های به مقصد نرسيده همراه اول از صورتحساب مشتركان ، در این باره می گوید: ايجاد عرصه رقابت در حوزه تلفن همراه به تلاش‌ اپراتور اول برای جلب رضايت مشتركان منجر شد که حذف هزينه پيامك‌های به مقصد نرسيده شارژ ایرانسل بانک صادرات نيز از جمله آنها محسوب می شود.
گفتنی است مسئولان خاموش بودن گوشی گيرنده، ارسال پيامك به شماره‌های اشتباه از سوي فرستنده و يا پر بودن صندوق شارژ ایرانسل بانک صادرات پيام كوتاه گيرنده را دليل نرسيدن پيامك‌های ناموفق می دانند و معتقدند که درصد کمی از پیامک های به مقصد نرسیده ناشی از اشكالات شبكه است.
به گفته این وکیل دادگستری ، با همه این اوصاف و با وجودی که زمان طولانی از عمر تلفن همراه در کشور ما نمی گذرد مسئولان باید برای تدوین آیین نامه ویژه و مدون این وسیله ارتباطی اقداماتی را شارژ ایرانسل بانک صادرات انجام دهند.
به اعتقاد کارشناسان بسياری از مواردی كه به‌ عنوان رفتار مشترک و عامل نرسيدن پيامك به مقصد از آن ياد می‌شود، ناشی از افزايش تعداد مشتركان است كه موجب كاهش سهم مشتركان از استفاده از منابع و امكانات موجود شارژ ایرانسل بانک صادرات می‌شود.
به نقل از موبنا بنابر آمارهای اعلام ‌شده از سوی مديران شركت ارتباطات سيار ، 20 الی 30 درصد پيامك‌‌‌‌ها به مقصد نمی‌رسند که با به تاخير شارژ ایرانسل بانک صادرات انداختن حذف هزينه پيامك‌های به مقصد نرسيده، درآمد هنگفتی را برای همراه اول مهيا می‌سازد.
رامین خدارحمی با اشاره به مسائلی چون مشکلات شبکه كه مسئولان تلفن همراه دولتی براي تأخير در شارژ ایرانسل بانک صادرات اجراي اين امر اعلام می‌كنند، می افزاید : موارد مطرح شده برای عدم اجرای این مهم از سوي مسئولان دولتی بسيار مبهم است.
ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، در حالی که از مدت ها پیش قرار بود هزینه پیامک های به مقصد نرسیده مشترکان همراه اول محاسبه نشود ، اما هنوز وعده های شرکت دولتی ارتباطات سیار در این خصوص عملی شارژ ایرانسل بانک صادرات نشده است.
وی اظهار شارژ ایرانسل بانک صادرات داشت: چنانچه شاکی در محل اقامتش نسبت به مزاحمت هایی خارج از حوزه قضایی خود طرح شکایت کند دادسرا تحقیقات مقدماتی را آغاز و در صورت لزوم با صدور نیابت های قضایی یا در صورت ثبوت با قرار عدم صلاحیت قضایی تشریفات قانونی لازم را اعمال می کند .
به اعتقاد برخی کارشناسان، مشتركان همراه اول نبايد انتظار كاهش هزينه‌های صورتحساب خود را به ‌دليل حذف هزينه پيامك‌‌‌‌های به مقصد نرسيده داشته باشند، چرا كه شركت ارتباطات سيار بايد همچنان يك شركت دولتی سودآور با رشد چشمگير باقی شارژ ایرانسل بانک صادرات بماند.
این کارشناس حقوقی خاطر نشان کرد: تلفن همراه یک تکنولوژی وارداتی است که در کنار امتیازات و شارژ ایرانسل بانک صادرات مزایای گوناگون مسائل خاص خود را به همراه داشته و نیاز است تا قوانین خاصی در این خصوص در دادسراهای ویژه تعریف شود.
به گفته این کارشناس با توجه به افزايش تعداد مشتركان، همراه اول اقدام به كاهش فوق‌العاده زمان ذخيره‌سازی‌ و به تبع آن شارژ ایرانسل بانک صادرات كاهش تعداد دفعات تلاش جهت ارسال پيامك كرده است.
خدارحمی در این باره معتقد است هرچند موارد مذكور نيز می‌تواند دلیلی بر نرسيدن پيامك به مقصد باشد اما به نظر می‌رسد كه شارژ ایرانسل بانک صادرات بيشترین اشکال مربوط به فروش بيش از حد سيم كارت، بدون توجه به ظرفيت فعلی شبكه است.
به نقل از موبنا ، محمد حسین پور ابتهاج افزود : اصول محاکمات جزایی و قوانین شارژ ایرانسل بانک صادرات شکلی دادرسی دادگاه های عمومی در خصوص ارتکاب این تخلفات موجود است.
این در حالی است که طبق آخرین آمار 27 میلیون مشترک همراه اول روزانه 40 ميليون پيامك مبادله می کنند که نرخ هر پيامك لاتین 222 ریال و نرخ پیامک فارسی 89 شارژ ایرانسل بانک صادرات ریال است.
وی می گوید: اگر گوشی تلفن همراه گيرنده پيامك خاموش باشد و يا صندوق پيامك آن شارژ ایرانسل بانک صادرات ظرفيت دريافت پيام جديد را نداشته باشد با توجه به ماهيت ذاتی پيامك يعني ذخيره و ارسال، شركت ارتباطات سيار باید با ذخيره كردن و ارسال آن در زمان در دسترس بودن گيرنده در شبكه، از ناموفق بودن در ارسال جلوگيری كند.
وی با اشاره به این که در ابتدا لازم است که قوانین و مقررات کشور تولید کننده و صادر کننده این تکنولوژی های جدید بررسی و مورد مطالعه قرار گیرد ، ادامه داد: سپس می توانیم با یک نگاه تطبیقی در خصوص تدوین قوانین و مقررات مدون به روز حرکت کنیم شارژ ایرانسل بانک صادرات





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: